divendres, 18 de gener del 2008

Serà avui?

Avui quan m'he despert, amb la mateixa postura, sol i al mateix costat de sempre, per un moment he reflexionat. Després de viure en els somnis moments especials, de gaudi i diferents pensava que podria ser un d'aquells dies especials, m'aixecaria amb el peu dret i tot aniria rodat. Algú tendria la clau que obre el meu cap i els meus pensaments. Sobrarien les paraules. Faria sol, i rera les ulleres intentaria amagar-me de tot allò que no tendria cabuda en aquest dia meravellós. El telèfon sonaria inesperadament. Estaria amb els meus. Riuria com mai. Beuríem. Pot ser no serà avui, pot ser sí, o pot ser tan sols era un somni.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Avui, demà o passat demà. Mai se sap!

Anònim ha dit...

hola biel... ens hem de veure

Biel Ferriol ha dit...

Jajaja! M'encanten aquests comentaris!! Ens podem veure, però m'hauràs de dir qui ets no? Ja diràs coses... fins aviat.