dimarts, 10 de març del 2009

Escapadeta a London

Ja fa una setmana que he tornat. No és que m'hagués perdut per s'"undergrund" ni m'hagués atropellat ningú per no fer cas al terra quan em deia "look right" o "look left", simplement no havia tengut temps, i per rematar, els meus accidents neuronals no deixaven d'estampar-se contra el virus del grip.


El viatge molt bé, i he arribat a una sèrie de conclusions: no en tenc ni puta idea d'anglès, alguns guiris també van per allà amb xancles (faltaven els calcetins) tot i fer un bon fred, els museus són gratuïts, les cerveses són grosses, els pounds cars, els "paquis" tenen "very good room", tenc uns cabells guapos (això em varen dir pel Soho), al Ministry of Sound els falten dos mesuradors d'alcohol, els espanyols som una plaga, sa gent va de cul, a Anglaterra també hi ha platges però s'aigua té un altre color, com es menjar de ca teva no hi ha res...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Un poc més i ens trobes a els de la Ribera.Tens tota la raó London es diferent. Per cert per Soho et varen dir que tenies uns cabells molts guapos. Per mallorca tambe ho diuen perque tot tu ets perciós. Esper que tot be. Una aferrada. Y segueix aixi que m'encantes.

Anònim ha dit...

Jo t'enyor un poquet..

admiradoras.com ha dit...

Te hubieran quedado muy bien las chanclas con calcetines estirados hasta las rodillas, por supuesto, blancos con rayas azules y rojas...
Ole¡¡¡¡ Campeón español!!!!!!
Torero!!!!!!!!!!!!!
besitos,
de tus admiradoras