dijous, 13 de març del 2008

Direccions

Som aquí, i puc anar fins allà, però tornaré...

Primer de tot... On som?
Cap a on aniré? Cap a on hauria d'anar? Cap a on m'agradaria anar? Moltes vegades ens agradaria anar en una direcció i no ho feim. Per què? Val més no sabreu. Tots, i jo el primer, ens hem equivocat, prenent decisions i fent coses que no hauríem d'haver fet. Altres vegades no els hem fet i per aquesta raó ens hem equivocat. És arrepentir-se això? No ho crec, el que sé és que sempre ens queixam i pensam en el que seria millor. Seria més fàcil si ens conforméssim amb la decisió presa i conformar-mos amb el que hi ha? No, però ens agarda complicar-nos la vida i patir, perquè patint gaudim, sentim, reim, ploram, ens enamoram...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

quiero un hijo tuyo

Biel Ferriol ha dit...

jajajaja!! El millor comentari que m'han deixat mai!! Molt bo, però de moment no, gràcies.

...abrumador! ha dit...

joer gabi estas a tope, molt bons es comentaris q te deixen jajjaa

enga un beso mos veim!!!!

COVETES

Ju... ha dit...

jaja si si bon comentari!

I respecte a l'escrit... krek q no vaig prendre sa direcció q havia d prendre, potser me'n arrepentesc, o no! no ho sé... com tu dius, el millor serà conformar-se i o canviar d direcció! un besito muaacc

Anònim ha dit...

Per jo, de lo millor que has posat per aquí. Diu tot lo que en molts moments pens... Personalment, me'n penedesc més de ses coses que no he fet que de ses que si.
Un 10.


Ylenia

Anònim ha dit...

Joder,sabia que eres especial però no tant. M'agrada molt llegir el que escrius. Sa veritat es que me sent super identificada amb el que poses.