dimecres, 15 d’octubre del 2008

Escapada a Hollanda!




Escapadeta de pont a Hollanda. Aquell país que tothom coneix per les "Stroopwafels", unes galletes que
tenen caramel·lo i són mel!! El problema es que amb una pots sobreviure un dia i mig, però quan te'n vas a jeure una d'aquestes no té preu!

























No he tornat a fer feina a Decathlon, no passeu pena, però estava dins sa meva salsa, caramulls i caramulls de bicicletes per tot. Pàrkings enormes on era ben complicat trobar aparcament, talment Palma però amb sa bici. Ara ja sé perquè ses holandeses estan tan bé... amb tant d'exercici no m'extranya.



Seguiré informant...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ooohhhhh Decathlooooon!! jijijiji
Sper q tho hagis passat de luxe!! un xito!

Anònim ha dit...

Has tornat amb es toc de balón holandés?

Mira que com hagis anat a holanda i no hagis passat x sa tenda den Johann bueno!!

14. (Per en Johann Cruyff)

Margalida ha dit...

Hola ex-cunyi!!!

Si sabessis ses vegades que pens amb tu!! Jejeje! I ara més que soc a Eivissa!!! Estic al I.E.S Sa Colomina, no sé si el coneixes però està molt bé! Hi ha bon rollo però jo vaig més perduda... jejeje!

He començat una mica "d'aquella manera", però a poc a poc tot va canviant de color! Ja he trobat l'encant de Vila del que em xerraves, i em motiva molt tot el que em queda per descubrir i aprendre!!

Aquest cap de setmana he estat a Mallorca i m'ha anat bé per carregar ses piles i venir amb ses vitamines al 100%!

Bono, jove cuida't molt!! Una abraçada gegant i records a sa teva sister!!